2 yaş 3 aylığınız, 10 gün olacak yakında oğlum bi türlü alışamadı geceleri ıslatmıyor altını ama gündüz tam bir kabus gün içerisinde bazen 2 kez makineyi çalıştıyorum,dışarı çıkınca da iyi idare ediyoruz ama evde hiç bi şekilde söylemiyor,nasıl yapacam arkadaşlar bir akıl verin lütfen. 🙏