Kizlar bir arkadaşım yeni hamile ve kesesinde kanama varmis. Doktor hap falan vermis kanama dursun diye. Normalde kanamasi yokmuş sadece kesede varmis. Doktor hic şunu yapma bunu yapma vs uyanmamış. Arkadaşta cinsel iliski yaşamış eşiyle. Sonradan İnternet’e okudum yasak olduğunu dedi. Bidahaki kontrolü 10 gün sonra. Sizce hemen gitmelimi doktora bisey olmuşmudur bebegi falanda gordu bu arada sadece kalp atışı işin 10 gün sonra gel demiş doktoru. 2 gün olmuş ilişki yasayali kanamasi falan yokmuş suan dışa akan. Kötü birsey olurmu acaba.