Sultannny Dikisleriniz 17.gununuzde aciyormuydu yururken otururken yeniden kesiliyormus gibi ve kac gunde düştü ilac kullandınız mı
Y-A-Annesi Sultannny ben doğumdan çıktığım gün ayaklandim hiç yatmadım. Dikişin düşüşünü dahi hissetmedim acaba dikisinizde sıkıntı mı var doktora mi gitseniz
Minikask35 Sultannny 25 gün sonra filan düştü . Aşırı bı ağrı yoktu ama rahatsız ediciydi biraz acirdi
maysa-19 Sultannny bı iki aya anca geçti.ben kantoron yağı kullandım.bide banyo sonrası saç kurutma makinesi iyi geliyor.kabiz olmamayada dikkat et.
Sultannny Minikask35 ilac icmesem gecmiyor icincede bebegimi emzireniyorum ilacin recetesinde emzirirken kullanmayiniz yaziyor ama aciya dayanamadim maalesef içtim
Minikask35 Minikask35 doktorum anestol vermişti dikislere surmem için baya faydasını gördüm dene sende istersen uyusturuyo acısını aliyor
Balkupum2505 Sultannny sık sık yikayip iyice kurulayin batikonun spregi var ondan kullanin beni o rahatlatiyodu
2melekannesi__ Sultannny 38.gün tamamen düştü dikişlerim ben de korkmuştum ama geçti şükür nerdeyse ilk 2ay dikiş yerlerimde ağrı oldu bir anda geçmiyor ama geçiyor sabır :)
Sultannny Balkupum2505 batix suruyorum bende ama fayda etmiyor acaba kendi dusmeyen dikismi diye düşünüyorum
Hshsjshs Sultannny benim ilk dogumumda 4gunde dustu ikincide bi 20 gunu buldu hatts cook zorladi sonradan geciyo