Gul_burak kamera xiaomi kullaniyorum ama tek o olsaydi yeterli olmazdi cunku bebek agladiginda falan ses gelmiyor sadece hareket bildirimi var o benim icin yeterli degil. Ama onun disinda kamera olarak guzel istedigim yerden izleyebiliyorum konusabiliyorum en ufak hareket de bildirim geliyor. Telsiz olarak loobex kullaniyorum cok cook memnunum ust kattan ses gelse bile algılıyor acaba duymazsam diye tereddütum yok. Ama tavsiyem monitorlu kameralardan telsizlerden alabilirsiniz ayri ayri almak yerine