blub96 gecen haftalarda benim bebegimde de oksuruklu balgam vardi ve doktor ilac yazdi bebegim 2 aylikti. Sonrasinda öksürük gitti balgam kaldi surekli emzirdim burnuna siringayla serum fizyolojik yaptim bazen nebulizatorle hava olark verdim ve sirtina asagidan yukariya dogru vuruslar yaptim o sekilde rahatladi. Kucuk bebeklerde zor geçiyor