Benim bebeğimde 4 aylık olunca sağlık ocağından vegaferon isimli demir damlasını verdiler neyse kullandım kakasında kırmızı lekeler oldu kestim ilacı.Sonra araştırdım başka marka bestiron aldım çok kaliteli dendiği için bunun rengi koyu ama buda kakasından çıktı küçük küçük acaba başlarda kakasından mı atılıyor bir kısmı bilemedim