Merhabalar Doğum yapalı 2 ay 10 gün oldu normal Doğum ve çok az kesiyle evladımı kucağıma aldım 40 sonrası regl oldum 1 hafta geçti 2. Kez regl oldum ve suan vajina içinde iğne batması gibi acılı birkaç saniye süren birşey oluyor başına gelen var mı?