Gece 5.30da bebeğime mama yapmıştım 30 içip bırakmıştı uykusuzluktan az önce eşime mama yaptırdım emzirdikten sonra vermek için o biberonu yatağın diğer tarafına koymuş ben gecekini vermişim üzerinden 2,5 saat kadar gecmiş mamayı hemen kalanının tadına baktım normal hiç ekşime kokma yok ama çok pişmanım uykusuzluktan dikkatin dağıldı bir iey olur mu acaba yaa