Merhaba hanımlar oğlum 3 aylık . Bi iki keredir geceleri idrarini yapmıyor emmek icin uyanıyo bakıyorm bezi kuru ama o sira uyanınca yapıyordu doktoru normal dedi. Bugün gece 9 gibi degistirdm altini sabaha kadar da baktm hep 6ya kadar cizginin yarısi sadece mavi oldu çok az. Normal mi bu durum yaşayan var mi?