Kızlar belki erkendir ama bilmiyorum , oğlum 5 aylık , kucagıma aldığımda sürekli ellerini iki yana açıp hareket ettiriyor vücudu sallanıyor başı sallanıyor kendini dik tutamıyor , yani kucakta cok zor tutuluyor hep sağa sola düşüyor diğer elinle desteklemen gerekiyor acaba bu normal mi? Biliyorum her bebek farklıdır ama yaşıtındaki bebek gördüğümde öyle değildi acaba xok hareketli cok hareket ediyor diye mi böyle ? Hâlâ kafasını dik tutarken kafası bazen sallanıyor