Aisemzumram 12 günlüğüz evden dışarıya sadece bir kere hastane için çıktım. Evde oldukca sıkıldım 40 ından önce gezmeye çıkan var mı ? İl değişikliği vs
KaSeAy Aisemzumram Sezaryn oldgm için cok uzaga gitmedim ama hemen her gün parka yürüyüşe cıkıp geliyordm eşimle. 10-15 dk lık yürüyüşler rahatlatıyor insanı.
21idilcan Aisemzumram Nisan 6 da doğum yaptım. 20 nisandı hiç unutmuyorum gezmelere gittim. Bebeğin sende iyiysen çık canım. Temiz hava ikinizede iyi gelir
Deletedmom110 Aisemzumram ben. O günden beri de dışardayım. İlk günler sitenin çevresinde yürüyüş yapıyoduk sonra avm lere falan açıldık 😂
Farahzeynep Aisemzumram 2 haftalık olduğunda gezmeye başladık, 3 aylığız hala geziyoruz. Adalara bile gittik 😂
Xyz Aisemzumram il değişikliği değil ama 14 günlükkrn avm ye gitmiştik ama avm de kimse yoktu öyle düşünün suan havalar sıcak zaten hafif esintili ona göre giydirirsiniz açık havada bir yere nefes almak için çıkabilirsiniz oda belki rahatlar Bi nebze sizde
mdn9o Kızım doğalı 3bucuk ay oldu. Hep gezdik. Hala geziyoruz. Hiç kısıtlamadık hayatımızı. Ondan önce nasılsak şimdi de öyleyiz. 40ı çıkmadan izmirden İstanbul’a geldik.1bucuk aylıkken Trabzon’a gittik. 4 aylıkken de Urfa’ya gideceğiz:)))
Aisemzumram mdn9o masallah canım biraz daha içim rahatlafı hava değişikliği bebekte olumsuz olmadı dimi
KaSeAy Aisemzumram Hayır onu bırakıp cıkmıstım aslında amaç kendimi dinlemem biraz hava almaktı. Kış bebegiydi benmki. ama 1 aydan sonra sonra hastane dışında gezdirmk için cıkarmıstm. 40 ı beklememiştm
Esraesra Aisemzumram kalın giyindir annesi tedbirini al sonuçta o da alışacak sıcağa soğuğa temiz havaya mikroplara inşallah birşey olmaz şimdi alışmazsa ilerde daha zor okutuyor genelde çok hassas oluyor bünyeleri ufacık birşeyde hemen hasta oluyorlar ilerde şimdiden alışması en güzeli
bktesmeray Valla ben 10 günlükken izmirden muğlaya gününirlik gezmeye cıktım allahın izni ile bişey olmadı
bktesmeray Valla ben 10 günlükken izmirden muğlaya gününirlik gezmeye cıktım allahın izni ile bişey olmadı
Minikcivcivim Aisemzumram ben✋🏻 Aralıkta doğdu benim kızım çok soğuktu havalar ama ben çok sıkılıyordum ve sadece beni emiyordu mama vermiyordum diye kızımı da yanımdan ayıramıyordum. Eşim gün aşırı bir kaç günde bir filan arabayla İzmir turu attırıyordu bize kızımla bazen gece bazen gündüz soğuktu diye dışarda tutmak istemiyordum sadece arabada geziyorduk 😂
bktesmeray Valla ben 10 günlükken izmirden muğlaya gününirlik gezmeye cıktım allahın izni ile bişey olmadı
Snmmns Aisemzumram ohoo ben surekli cikiyordum ikindiye kadar vaktin var ikindiden sonra cikmassan iyi olur csnim
Farahzeynep Aisemzumram herhangi bir sorun olmadı. İlk zamanlar avmlere gidiyorduk, bebek odaları olduğu için daha rahat oralar. 2 ayda adalara gittik, üsküdara kadıköye gittik. Tek sorun alt değiştirirken bebek odası olmadığında tuvalette değişmek zor oluyor 😬
Alya_3005 Aisemzumram doktor tavsiyesi ile çıktık. Doktor sen hazırsan bebekte hazırdır dedi. Ayrıca bebeğin kırkı diye bir şey yok sen lohusa olansın. Dışarı çık temiz hava al. Avm dışında her yere gidebilirsin