MucizeKalbim 2 saatte 1, mama içmek için uyanıyor. Dün gece 12 de uyandı 01.40 da geri uyudu.. Halbuki gündüz az uyumuştu..
Deliksiz uyusa valla 6 da kalkarım sıkıntı değilde. 2 saatte 1 kalkıp mama hazırlıyor biberon temizliyorum. Uyudugmdan anlamıyorum ki.