Bebeğim 3 aylık kanında enfeksiyon çıktı. Öksürüyor ve burnu tıkalı.. doktorun verdiği ilaçları milim milim de verdim, biranda da verdim ama hepsini kustu olduğu gibi. Sadece ilaçta değil su versem de öyle gaz damlası versem de öyle biberon emzik de tutmaz sadece meme. Napıcam bilmiyorum fikri olan var mı?