Bebeğim 4 buçuk aylık doğduğu günden beri dışarı çıkmadığı için evde hep ikimiz yanlız kalıyorduk dışarı çıkaramıyordum şuan evinden farklı bir yere gidince farklı insanlar görünce kıyameti koparıyor benden başka herkesten korkuyor babasını görünce bile katıla katıla ağlıyor asla dışarı çıkaramıyorum bu durumda ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim babasından korkmasını çok kafama takıyorum nezaman geçer bu durum acaba fikirlerinize ihtiyacım var bnm gibi olan varmı