Alissam cigdemkrkmz ben kullanıyorum 3 aydır asla öyle bir sorun yaşamadım philipsinkini kullanıyorum ben
cigdemkrkmz Alissam araştırmak lazım aslında el pompasına göre daha pratik olurdu.. peki hangi zamanlar sağım yapmalı gündüz hep birlikteyiz biz bu yüzden zaten ağladığında emzirdiğim için sağım pek yapmıyorum belki arada bir iki kez.