Kızlar , sağlık bakanlığının yenidoganlara yaptığı test sonuçları olumsuz olursa telefon ile araniyormusuz sanırım . Bizim 22 gün geçti üzerinden ama bir ses seda yok . Acaba kaç gün içinde geri dönüş yapılıyor bir de bu test sonuçlarını görebileceğimiz bir sistem yok mu bilgisi olanlar yazabilir mi ?