Merhaba kızlar, kızım 17 aylık ama yaşıtları asla dikkatini çekmiyor mesela komşumuzun oğlundan oyuncağı alıyor ama tek oynuyor dönüp bakmıyor bile yokmuş gibi davranıyor parka gidiyoruz etrafı izliyor ama bir çocuk ona yaklaşınca yaklaşmıyor dönüyor ama genel olarak bizimle kutu kutu pense oynamayı yada top oynayıp bizden gol diye sevinmemizi bekliyor yada sırtımıza çıkıyor vs. Tek çocuk ve hep evde ikimiziz bu yüzden mi ne zaman çocuklar dikkatini çeker yani ne zaman başlıyor bu dönem ilk çocuğum olduğu için deneyimli anneler bilgi verebilir mi?? Şimdiden teşekkürler ❤️