Huma_kus34 Kızlar H &m alısverıs yapanlar bedenler nasıl bir tik buyukmu almak lazım taytları falan nasıl indirmleri yakalayablıyomusun çabuk tukenıyor 😒😒😒
Duruuannesi Huma_kus34 bebekten bebeğe değişiyor galiba ama kalıpları büyük ben hep bir beden küçük alıyorum. Kızım 18 aylık 9-12 tam oluyor üstlerde pantolonlar kısa geliyor 12 18 alınca da bol geliyor :)
Eminerd Huma_kus34 tam beden alın çünkü bir tık büyük bedenleri ben normalde giydiği bedenden hep bir iki beden büyük alırım ama hm den tam beden alıyorum
Rika Huma_kus34 benim bebegim kiloli 16 aylik 3 yas aliyorum diger markalardan. Hm den 2-3 yas tulumlar buyuk geliyor 1-2 oluyor
Deletedmom5284 Bazı aldığım zıbınlar küçük gelirken bazıları tam oturuyor bende çözemedim ama kalitesi iyi yani bence
Egelim Üründen ürüne değişiyor ama genel olarak bir tık kalıpları büyük. Oğlum 21 aylık, geçen hafta 2 pijama takımı aldım 12-18 ay, biri hafif büyük gelirken biri tam oldu. Bebeğin kilosuna göre de değişiyor.