meleginannesiyim atak dediğimiz şey büyüme ve gelişmenin diğer dönemlerdem hızlı olduğu yeni kaabiliyetler getiren kısa süreçler elbette tüm bebekler bu süreci geçiriyor. Sadece verdikleri tepki farklı, kimisi öfkeli oluyorr huysuzlanıyor kimisi aksine sakinleşiyor kimi çok uyuyor o dönem kimi hiç uyumuyor.