meleginannesiyim doktor tavsiyesi üzerine hemşireler gösterdi . Kulak çöpünü zeytin yağına batırıp ucuna krem alıyoruz biraz pişik kremi . Sadece pamuklu kısmını popoya sok çıkar yapıyoruz gaz çıkana kadar kremi biterse zorlmasın diye biraz daha alıyorsun 3-4 kez soktuktan sonra çıkan gaza hayret etmiştik bebeğime hergün yapardım onların sayesinde koliği yendik şükür . Bebek hissetmiyor zaten canı yanmıyor gaz çıkarınca dünyanın en mutlu bebeği oluyordu göz yaşları kurumuştu artık yavrumun