Hayırlı geceler kızlar size hayatımı zehir eden ve benimle birlikte bu derdi yaşayan varsa nasıl kurtulduysa çare bulmak için yazıyorum. Doğumdan 15 gün sonra kabız oldum sezaryen dikişlerim zarar görür korkusuyla ıkınamadım tuvaletim geldiği halde sonra aşırı ağrı başladı zorla bi şekil evde lavman yaptık ama lavman yaparken de aşırı acı oldu içim boşaldı sonra ishal olunca acı hissetmedim ne zaman normale döndü benim acılarım başladı. Büyük tuvaletini yapmak resmen eziyet oluyor. Makatın tam dışında çatlak oluyor yani bildiğiniz orası damar çatlağı gibi tuvaletiniz de geldiği zaman aşırı acıyor hele bide katıysa hiç bahsetmiyorum. Doktora gittim genel cerrahiye kremler,fitiller,haplar kullanıyorum geçiremedim. Beslenmeme normal yiyip su içtim lifli gıda tükettim yine aşırı acı oldu. Sonra sadece çorba sıvı tükettim yine acı oldu.Artık delirmek üzereyim. Beni doğumdan sonra bunun kadar hiçbir şey zorlamadı. Ne bebeğime bakmak ne başka birşey ama bu illetten nasıl kurtulurum yardım edin