Dimitrina_kovaceva Aynı düşüncelerden muzdaribim bende.🤷 Yeni başladım 2 .kutum. Başladığımdan beridir adetle birlikte kanama ve lekelenme şeklinde ilerliyorum. Son 10 gündür de yogunca bir kanamam var.🤷 Gebelikten şüphelenip kaç tane test yaptım hepsi negatif çıktı 😅😬 Umarım ikimizin de ilacın yan etkisidir 🥲😅