gurbet_gelini12 Orucun ilk günü başladım ve sonuç bugün tartım kendimi 69.9 du hade bakalım kimler leslie yapıyor evet sıkıcı ama mecbur hava soğuk olduğu için ve oruc ayında olduğumuz için yürüyüş yapamıyoruz kimler leslie yapıyor
Bircicekkiz gurbet_gelini12 Lesliesiz oruç başında 68.45 dim şuan 64.90 diyetle ama kafama göre diyet
Bebegim_28 gurbet_gelini12 bizde kız arkadaşım ile 29 martta başladık şuan adet olacm şişkinliğim var adet dönemini atlatıp tartilcam cuma günü günlük yarim saat olanı yapıyorum. Oruç olunca ancak bu kadar oluyor 🤷♀️biraz da dikkat etmeye çalışıyorum bakalım 🤭
gurbet_gelini12 Bircicekkiz baya güzel vermişsiniz ben çok zor kilo veren biriyim çok hızlıda alan🤦♀️🤦♀️
gurbet_gelini12 Milkshake geçen senede 30 dakıka olanı yaptım 10 kilo verdım bu senede aynı olanı yapıyorum
gurbet_gelini12 Goktugmom_ gece genelde yapıyorum 3 de 3 buçuk ta yemekten iki saat sonra çünkü sahur yapıyorum az bişey cay içiyorum tok karnıyla olmuyor
gurbet_gelini12 Bebegim_28 bende adet olucam diye iştahım açıldı baya kaçamak yaptım😂😂bırazdan leslie yapıcam ınsallah 😅😅yapana kadar anam ağlıyor ama başka türlü gitmiyor bu kilolar
gurbet_gelini12 Milkshake evet bir set yapiyorum geçen sene 20 günde verdim oruç ayında bu sene tekrar başladım bakalım nekadar gidecek 😂😂
Milkshake gurbet_gelini12 work at home mu walk at home mu ne kanalın ismi ordaki 30 dkkalık video mu dediğiniz