O zaman normal bir durum demi arkadaşlar ilk bebeğim ve bileğim yok o kadar kart oyunlara aldık oyuncaklar sesli çilgirdak filan bu kadar ilgisi yok ama şişeyı görünce bir heyacana kapiliyor tutmaya çalişiyor ağzi açik ağzina götürmek istiyor elinden alinca çok kiziyır ağliyor