Minislerinannesii bende gece banyo yapamıyordum içime ürperti giriyordu , kapınızı açın ben telefondan da müzik açıyordum o şekilde geçti şimdi hemen girip çıkabiliyorum . Korkuyorsanız sürekli kötü düşünmeyin fena düşünmek fenaligi doğurur üzerinde durmayın yani o anki işinize odaklanın. Çocuğunuz büyükse yanınıza alabilirsiniz oturtun banyoya siz de ic çamaşırlarınızı giyin duşunuzu alın çıkın o da cesaret olur. Benim kızım bebekken gündüz pusetine koyup banyo yapıyordum ☺️