E_idil_kus remimgton almıştım bundan seneler seneler evvel 6,5 yıl önce çok aşırı memnunum hiç bozulma vs yaşamadım. Saçlarım aşırı düz olduğu için dalga uzun süre gitmiyor ama bu benim saçımla alakalı yöntem buldum o şekilde daha uzun gidiyor. Ama çok memnunum tavsiye ederim