Ruzgarcan cok gecmis olsun bende de vardı o problem 11 haftaya kadar folik asit hap alıyodum doktorum hap yapmıstır icmeyi bırak gecer karacigerşn yorulmustur dedi gebelik öncesi de antidepresan alıyodum cünkü bi anda bırakmıstım hamile kalınca. Karacigerin zaten yorgun bi de bu yormustur bırak dedi bırakınca gecti. Ama 35 36 haftalar arası jastanede yatmıstım ciddi enfeksiyon yüksekligi ve akciger pıhtısı sebebiyle orda yinr kasıntık baslamıstı. Benden bi kan aldılar farklı yere göndermemi istediler tam hatırlamıyorum simdi farklı bi degere baktılar süküt bidey cıkmadı. Doktorunuza bi sorun isterseniz kanda cıkabilen biseymis ama neydi hatorlamıyorum 1 yıl gecti aradan