Sevgili anneler ; Bebeğim 6 aylık dişleri çok kaşınıyor eli sürekli ağzında bazen de hırs yapıp ağlıyor. Hatta üst damaklarda hafif şişlikte var. Pırasa ya da yeşil soğanın beyaz kısmını bebeğime verirsem o da onu çiğnerse ağrısını alırmış dediler . Var mı acaba yapan bunu ya da duyan ?