220322 sütü tam boşaltamadığında da iğne batması olur. Ben de oluyordu . Başta süt iniyor dedim ama emzirdikten sonrada oluyodu . Anladım ki tam boşaltamıyor . Uçları başta çok hassas olıyır çok acıyo normal bu . Duştan sonra havluyla bile kurutamazdım düzgün değecek diye . Sonradan geçti şuan 3,5 aylığız artık öyle iğne batması olmuyor . Hala düzgün emmiyor ama geçti .( meme+mama ilerliyoruz çünkü baştan beri ) memeyi her zaman almıyor ve emzirme sürem 1 saatten yarım saate şimdimde 10 dakikaya düştü .