3122 dikkati çekerim doktorumun söylediğini söylüyorum. Yazdıklarımı düzgün okursan sevinirim. Bu şekilde konuşmaya da hakkınız yok kimseyle. Her yazdığımda da mutlaka uzmanla görüşmesini söylüyorum. Konuştuklarım İnternet ten okunmuş bilgiler değil. Kendim de bir çocuk gelişim stajyeri olarak tamamen 3 yıllık bir bilgi kaynağıyla konuşuyorum. Lütfen bilmediğiniz şeyler hakkında bu şekilde hakkınız olmadığı halde burada insanları azarlamayın.