Formybaby0 Bende Prima hariç birçok marka denedim Molfix ve BİM’in bezi bunların içinde en iyi olandı. Küçük bebeklik dönemi için Molfix, 1 yaşını gectikten sonra bim kullandim. Eşim bebem natural.almis geçen ay oda fena değil ama sıfır sızıntı diyemiycem. Bir kaç kere kıyafet değiştirmek zorunda kaldık. Evy baby,goon, önlem en kotu deneyimlediklerim ama çocuktan çocuğa,bezi değiştirme sıklığına göre değişiyor bence