Rika pinkooo_02 mama icsin diye icine pekmez vanilya surubu kattiysaniz onlara da alerjisi olabilir. Enfeksiyon var gibi cikmis halbuki vucudu baskiliyor alerji. Zaten demir eksikligi de yuksek oldugu icin ne emiyor ne mama iciyor
Rika pinkooo_02 biz evolvia rp kullaniyoruz. Bizimki de icmiyordu mecbur kaldi ac kalamicagi icin icmek zorunda kaliyorlar. Ben soyle ilerled doktor tavsiyesiyle anlatiyim. Doktor bana dedi ki 3 gun emzirmeyi sadece gece yap. Gunduz 2 satte bir 30 cc 60 cc surekli mamayi dene meme teklif etme. Eninde sonunda acikip iciyorlar ve alismasi 3 gun suruyor
pinkooo_02 Rika bizede onu verdi ama o sadece inek.sutu için geçerli benim bebeğimin çoklu besin alerjisi var büyük ihtimal onu kullansam sıkıntı olurmuki
Neslihan-55 pinkooo_02 erken tedavi hemen sonuç verir inşallah canım benim kendini üzme doktorun dediğini düzenli uygula düzelir inşallah pazartesi günü sabah gidersin özelse doktorun ara yada mesaj at yarın öğlende falan
Rika pinkooo_02 hayir sorun olmaz zaten aminoasit bazli mama evolvia rp. Coklu gida alerjilerinde kullaniliyor. Bence tahmin etmediginiz seylere de alerjisi var mesela muz avokado ya da havuc gibi. Ya da domates. Mama teklif etmekten yilmayin sabir gosterin her saat basi deneyin, butun degerleri normale donecek
Rika pinkooo_02 vanilya surubu koyulmaz ki alerjik bebek mamasina. Onlar da alerjen sinifinda. Ne pekmez ne vanilya asla konmaz. Sizin iyi bir alerji doktoruna ihtiyaciniz var alerji basit bir sey degil
Zynp35 pinkooo_02 korkma canm.gecer insallah. Alerji icinde dr danis öncelikle. Bnm.bebegmdede vardi alerji dr gitmeden düzeldi şükür bn randevu gekene kadar 2 ay bekledim o sira 15 gun yumurtayı yemedim hic sonra yemeye basladm az az alistr alistra. Sonra herşeyden yemeye başladım yeşil kaka devam.etti zamanla bebegim bagsiklik kaznadi bnlara simdi aierjimiz kalmadi cok şükür. Kensim.uyguladm bu sekilde sen yinede dr danis bn seni yanlis yonleendrmeyeyim. Cunki şahsi düşüncem bn o besinleri kestikte bebegim bagisiklik kazanamyacakti bnde aylarca ugrasmaktansa 1 ay takip ederm dedm öylede yaptm. Herseyden yedm alisti bebegimjn vücudu yesil kanki kaka bitti köpüklü kaka bitti 4 aylikken baslamisti
pinkooo_02 Rika haklısın canım en iyisi hicbirsey koymadan verecen enjektorle biberonla asla içmiyor kaşıkla denedim onuda ağzını kapatiyor
Rika pinkooo_02 biraktirmaya calismayin zaten doktor kes demeden, sadece 3 gun sabirla icene kadar, ara ada siringala ile mamanin tadina alistirin eger biberon reddi varsa. Illaki acikacak ve icecek ve alisacak. 4.5 aylik bebegin damak tadi olusmazmis☺️
pinkooo_02 Rika ocean veriyorum ama verirken ağzının etrafında döküntü oluyor siz hangisini kullaniyorsunuz
Rika pinkooo_02 oceanin icinde sut proteini var alerjik bebeklere asla verilmez. Okuyun arkasinda da yaziyor😟 ben vermiyorum degerleri normaldi en son
Rika pinkooo_02 birde lesitin var o da yumurta alerjinizi tetikler. Alerji doktorumuz soyledi sut ve yumurta proteini iceriyor