Merhabalar, oğlum 16 aylık olmak üzere yaklaşık 3 haftadır bambaşka biri oldu adeta yapışık yaşıyoruz iftari bile kucagimdayken yapiyorum sürekli mız mız. Babasina dahi gitmek istemiyor öncesinde babasina delirirdi herkes çok babacı derdi ama benim paçama yapışıyor al diye. yavrumu tanıyamıyorum resmen. Kolik dönemine geri dönmüş gibi hissediyorum kendimi. Atak haftasinda evet ama normal mi bu kadar olmasi? Ya da normalse geçici bir dönem mi bu? Nolur geçici deyin çok yoruldum😫