Kızlar doğum yapalı 35 gün olcak dikiş yerim iyileşti fakat alt karın oraya değdiği için terlemeyle birlikte tahriş olmuş kızarıklık var bi rahatsızlık yok suanlık ama doktor batikon sür dedi kantoron yağı sürsem iyi gelirmi dikişlerim açılırmı korkuyorum