Mucize-1 Kızlar 1 haftadr adetliydim bu akşam yıkandım az önce çamaşırıma baktım bişe varmı diye minnacık bir leke var yok denecek kadar az çok küçük abdest almalımıyım ?
Sariiannee Mucize-1 Benim de öyle oldu bugün duştan çıktım tekrar duşa girdim şans ya kayınbabam gelecekti bir de o gelmeden yetişmeye çalıştım rezillikti😂😂
canslara cok özür dilerim adetten snra en son beyaz akinti geldiginde adet bitmis sayiliyor. hanimefendinin söyledigi gibi toplu igne basi kadsr kan gelse abdest bozulur beyaz akintiyo bekleyin o adet bitmemis tam
Cinaravci66 Mucize-1 toplamda 10 güne kadar iğne ucu kadar bile lekelenme olsa abdest şart. Ancak 10 günü geçtiyse özür sayılır :) almanıza gerek yok :) ama şuan almalısınız