Sevdalinkaa Galiba uyku için rahat uyadina yardım mi ediyormuş ne ben bir kez kullandım ama pişman oldum erimiyor mama pelte pelte kalıyordu ve hiç yok tutmuyordu saat başı uyanıp yemek istiyordu miniğim
Sevdalinkaa Sevgilikizim siz bilirsiniz tabi ki de benim gözlemim bu yönde oldu sma optiproya devam ediyorum ben de