Elifnazannesi04 benim durumum şöyle oldu. Ben ameliyattan çıktığım andan itibaren dikisimin sağ köşesi çok açıyordu. Ateşle yakıyorlar gibi oluyodu. Hastanede 3 gün kaldım eve geldikten 2 hafta sonra hiç ilerleme kaydetmedigi için gittim. Ulturason benimde canımı çok yaktı ve hiç birşey yok herşey çok iyi dedi. 2 gün sonra aile hekimine bahsettim baktı elle bastırdı muayene attı ve iltihabın baya derin gibi duruyor nasıl iyi olduğunu söylerler dedi ve antibiyotigi o başlattı bana. Sonra çok şükür iyiye gittim ama tam anlamıyla toparlanma 35 gün sürdü. Pansumani günde 4 kere falan yapmak gerekiyormuş ben 1 kere yapılıyor zannetmiştim. Yani seninle benzer şeyler yaşıyoruz sanki