koalam34 ilk 8 dişi ( alt 4, üst 4 ) çıktıktan sonra biraz mola verirsiniz. Azılar çıkarken daha zorlu oluyor. Ama illa her dişinde zor olacak gibi düşünmemek lazım, ben mesela ilk iki dişinden sonra diğer dişlerinde huysuzluk dışında bir şey anlamadım. Azılar çıkmaya başladı şimdi, ilkinde ateş oldu zorladı baya. İkincisinde sadece huysuzluk vardı, ateş olmadı.
En kolay şekilde çıkarması dileğimle 💕