kisGunesi kar zarar hesabı yapmıştık biz. Eğer çocuğunuzla kalabalığa eş dost akrabaya karışıyorsanız sık sık market avm vs… Risk var diye aynı gün olsun dedik. Ülkede çok fazla yabancı var üstelik aşısız. Ama derseniz ki zaten covid var dikkat ederiz 1 ay. O zaman da 1 ay arayla yaptırırsınız. Benim demek istediğim nimenrix in yan etkisi yok demişti dr muz. Bexero yu tek yaptırsanız bile ne yazıkki biraz ateş yapacak. 🤷🏻♀️ Bize sadece 2.dozda ateş yapmıştı bexero