Taliskobaby Hanımlar kızım 6ay 17 günlük birkaç saat önce yataktan bir anda kaydı düştü altını değiştirirken bu ara çok çok hızlı dönüyordu zaten hep zor tutuyordum eşime laf yetiştirmeye çalısırken gözümün önünden hop diye kaydı düştü parkenin üzerine ağlama huysuzluk vb olmadı ben hemen kucağıma aldım zaten panikle yaklaşık 1,5 saat uyanık tuttum ama daha çok tutuşmuyorum uyku saati geçti çünkü .. emzirdim uyudu şimdi ama içim içimi yiyor hala elim ayağım titriyor 🥺🥺 kendimi çok kötü bir anne gibi hissediyorum öyle de dikkat ederdim ama derler ya kaşla göz arasında diye 😢😢😢
birmelekannesiiio Taliskobaby 50 cm’den yüksekse düştüğü yer hastaneye gidilmesi gerek diye duymuştum insallah birşey yoktur göz kayması kusma olmadıysa bişey olmuyomuş galiba çok hareketliyse yerde değiştir altını bu gibi kazaları önlemiş olursun geçmiş olsun canım
Yadekus21 Taliskobaby benimde tam 6 aylıkken yataktan düşmüştü 60 cm ben 4 saat uyutmadım kusma gözlerde kayma şişlik hiç bişey yoktu yinede götürdüm doktor bişey yapamam müşade altında durursunuz dedi 2 saat o 2 saati evde geçirdim şükür bişey olmadı inşallah bişey olmaz sizede geçmiş olsun 🥰 birde komutları alıyor mu mesela güldürünce gülüyor mu
Yamanikomm Taliskobaby cnm benim bebgimde dustu 60 cmden goturmedim doktora 8 aylikti doktorunu aradim monustuk belirtiler soledi iste fiskirir kusma halsizlik ve asiri uyku olursa -4 saat icinde getir dedi sukur hicbisi olmadi sadece yuzu morardi maalesef
Seymanur9 Taliskobaby geçmiş olsun . Bişeyi yoktur inşallah hepimizin başına velmiştir bu düşme olayları . Bebeğimi düşürdüm ü görünce postu çok üzülerek açtım en başını görünce de karnınızdaki 6 aylık bebek düştü sandım. Ama tabi sizin yaşadıgınız da üzdü baya çok geçmiş olsun
Taliskobaby birmelekannesiiio tam ortalama 50 santim birde kayarak düştü yani direk düşmedi gözleri iyi kusma da olmadı hatta emzirdim uyudu yani normal saatinden 1,5 saat uyanık da tuttum genel olarak keyfi yerindeydi ama Yinede korkuyorum 🥺🥺 evet bundan sonra kesinlikle yerde değiştireceğim bana çok büyük ders oldu 😢😢
birmelekannesiiio Taliskobaby Büyük ihtimalle birşey olmamış kıyamam ya insanın içi yanar o anda anlıyorum sizi.. tekrar geçmiş olsun
Taliskobaby Yadekus21 evet güldürdüm cee eee yaptım kahkaha atıyor gülüyor oturttuk oturuyor söyleniyor yani normal yaptığı herşeyi yapmaya devam ediyor ay şaka gibiydi önümdeki çocuk bir baktım yerde yani saniyelik değil saliselik bir şey oldu 😳🤯🥺 çok sağolun size de geçmiş olsun ya öyle de dikkat ederdim ah yalnız bıraksam düşse böyle içim acımazdı 😥
Taliskobaby Yamanikomm çok çok geçmiş olsun gerçekten çok üzücü bir durum 😔😔 allah hiçbir anneye en minicik bir acıya sebeb olmayı yaşatmasın tırnağı kırılsa içimiz acıyan yavrularımızı öyle görmek çok etkiliyor 😢🥺
Biricigimmm Yamanikomm düştükten hemen sonra mi kusma olumca benım kızımda düştü yataktan 2 saat beklettıkten sonra uyudu sabah uyurken mama vereyım dedim ictikten sonra kustu
Taliskobaby birmelekannesiiio çok sağolun 🙏🏻🙏🏻 Birde Çok çok dışarı çıkmazdık bugun ilkkez hayvanat bahçesine gittik bebeğim tip olarak çok dikkat çeken bir bebek marketlerde falan fotoğrafını çekmek isterler dokunmak isterler Büyük mavi gözleri var hayvanat bahcesinde o kadar çok kişi bakıp bakıp şöyle güzelsin sen nazar boncuğunla doğmuşsun maşallaha ihtiyacın yok vb vb dedi acaba diyorum nazar mı değdi 😢😢 zaten aklım çıkıyor bir yere çıkartmaya çocuğu üstünü müslin bezle örtüyorum sürekli hep dikkat ederdim şaka gibi resmen gözüme böyle perde indi derler ya hala inanamıyorum 😔
Taliskobaby Seymanur9 yok Allah yaşatmasın aman öylesi de çok kötüydü hamileliğim risk altında geçt 😢😢😢 allah korusun 🙏🏻🙏🏻 kendi sorumsuzluğumdan yataktan çocuğu düşürdüm demek istedim
Yadekus21 Taliskobaby şükür canım allahım koruyor onları bende yatağa koymuştum o kadar dönmüyodu arkamı döndüm küt dedi düşmüş sırt üstü çok kötü bi an anlayabiliyorum allah beterinden korusun☺️🥰
Madam Taliskobaby hastaneye götürseniz daha iyi olur ama gece ara ara takip edin düşmelerde 24 saat çok önemli gece arada dokunun dönüyor mu uykusunda tepki veriyor mu bakın uyandırmadan
Taliskobaby Madam evet kontrol ediyorum normalde çoktan uyumuştum ama gözümü kırpmıyorum yanında oturuyorum şuan eşimle biz daha fena olduk zaten 😢😢
Yamanikomm Biricigimmm evet evet belirli saat araligi 4 saat beslemedim.o yuzden sonrasinda verdigim cikarti tabi mide calkalandi mide fiskirir tarzda kusma cok baska.oluyor canim bole dubarlara kadar filan bisi oldugunu sanmam bebegine ins yoktur hareketlerinde anarmolleik varni sendeleme iste donmeme vs yoksa gecmistir diye dusunuyorum
birmelekannesiiio Taliskobaby AA tabi nazar değmiş ona yavrum okuyun sürekli maşallah diyin de kim görürse..
Biricigimmm Yamanikomm kızım 1,5 yasında işte nasıl olduysa eşimle benım hattam iftar donusu bizim yatagımızda oynuyordu hopluyordu o anda kafamı cevırmemle düştü birsey yoktu herseyı nırmalde gece 1 de yatırdm beklettım ama sabah 8bucuk daha uyuyordu bende actık beslensn uykusu bolunmesın diye mama verdm sonrasında hemen kustu ictigi sutun hepsını cıkardı hareketlerınde anormallik yokta suan dıs cıkarıyo ateslendı felan benım kafamda ona takıldı doktorada goturdm ama cocuk doluydu kusma ve ıshal sıkayetı yuzumden 6 saat beklemem ragmen alınmadk yurtdısındaym kızımda durmadı artık cocuk zaten uykusunu almamıstı hemsırede doktor cekmeyede bılır radyo bu tur durumda dıyınce hemsırede uyurken verdııgın ıcın kusmustur dedi hareketlerıde normal olunca mecbur eve geldm ama işte
Linaergin12 Taliskobaby Kuzum uyanık tuttuysan fışkırır gibi kusmuyorsa ve gözleri kaymıyorsa Allah’ın izniyle bişeyi yoktur. Benimde başıma geldi 50cmden de yüksekti gecenin yarısı uykuluydum koltukta emzirecektim göğsümü açayım derken bianda hareket etti pat yere düştü elim ayağım boşaldı çok kötü oldum 1-2 hafta kendime gelememiştim ama hamd olsun bişey olmadı Allah korur melek onlar daha bide kafaları yumuşak daha onların darbe aldığında koruyormuş için rahat olsun ☺️
Taliskobaby Linaergin12 Allah razı olsun 🙏🏻🙏🏻 İçim biraz rahatladı yok bu saydıklarınız olmadı çok şükür ama benim ömrümden ömür gitti sanırım onu öyle yerde görünce yani yalnız bıraksam düşse böyle kötü olmazdım ama gözümün önünde elimin altında anlamadım bile nasıl gitti aşağıya
Madam Taliskobaby kafa travmalarının etkisi kendini 24 saatte gösterebiliyormuş ya inşallah atlattınız bişey olmadı sanırım çok geçmiş olsun
Nurellllaaa Taliskobaby 7 aylıkken bende yataktan düşürdüm güm diye ses geldi kabus olarak hatırlıyorum inanılmaz abartı gelebilir ama kalbim sıkışıyodu üzüntüden geçti gitti korkmayın düşücekler illaki kendinizi üzmeyin
Taliskobaby Nurellllaaa aynı bende öyleyim çocuğun yüzüne bakıyorum gözümü bile kırpmıyorum salise içinde oldu elimdeki çocuk bir anda yerde gördüm derler ya gözüme perde indi sanki 🥺😢
Linaergin12 Taliskobaby Herkesin başına geliyor canım bende çok kötü hissetmiştim çok ağlamıştım Ogün bide benim bebeğim 3 aylıktı Rabbim korur yavrularımızı başımıza bu olay gelmeseydi belki dahada dikkatsiz olacaktık daha ağır bi olayla karşılaşacaktık Allah esirgesin böyle ufak bi imtihandan geçirmesi bundan sonra daha dikkatli olmamızı sağladı ayetel kürsi oku için rahat olsun 🤍