Esraelzan bebeğimi ilk kucağıma aldığım andan itibaren gece gündüz 3 gün boyunca meme uçlarım parçalanana kadar emzirdim neler yedim içtim bir damla sütüm gelmedi. Ne zaman ki emzirme konusunda ruhumu yiyen insanları yanımdan uzaklaştırdım, her şeyi akışına bıraktım, mamanın zehir olmadığı gerçeğini kabul ettim bir güzel duşa girdim çıktığımda sütüm gayet iyi gelmeye başladı ve bi daha hiç sıkıntı yaşamadım. Emzirme beyinde başlıyor gerçekten bu kaygıyla devam edersen mevcut sütün de bitebilir. 1 aylık bebeğe küçük zayıf diyen de çok afedersin gitsin kendine bi beyin alsın bebe daha yeni doğmuş bir anda tosuna çevirecek halin yok hem sağlıklıysa kilonun kimseye faydası yok. Bak ne güzel 9 ay hasretini çektiğin yavruna kavuşmuşsun ikiniz de sağlıklısınız pirinç unuyla bile büyüyor bunlar, tadını çıkar sütün geldiği kadarıyla beslenir mama takviye edersin kokusunun huzuruyla daha da artar sütün