Bebem daha yürümezken almıştık. Oynaya oynaya tepine tepine baya bi orası burasını yamulttu kızım. Ve baya da bi hafif ve dengesiz olduğu için arkaya doğru düştü birkaç kez. Böyle küçük bir araba almaj istiyorum ama bunlar hep böyle hafif ve dengesiz mi daha sağlam bir araba var mı acaba?