Tubasel5 ya sormayın, kanepeden tutunup ayağa kalkıyor normalde yine öyle yaptı, o kadar anlık oldu ki ne olduğunu anlamadık bile saniye içinde dengesini kaybetti arkaya doğru düştü, kafası yumuşak yere geldi hatta düşme anını gördüm yakalamaya da çalıştım elimden kaydı resmen, baktım yumuşak düştü oh dedim hatta, sonra gün boyu huzursuz davrandı ben ellerinden tutup yürütüyorum hep yine yaptım ağlıyor sürekli baktım, sonra korktu herhalde o düşerken ben aniden bağırınca eyvah diye ona korktu sandık, meğer bileği kırılmış ki kimse inanamıyor iki üç karış yerden sen düş ve bileğin kırılsın, üstelik sert de düşmedi, doktora gittik alçıya aldılar çok küçük bir kırık dediler oturtucaz önce yerine dediler Allah’ım nasıl ağladı nasıl canı yandı söylerken bile gözlerim doluyor, 10 gün sonra getir bakalım kaynamış olur muhtemelen çıkarırız dediler ama çok korkuyorum yine de belki yaşayan vardır süreç nasıl ilerledi sormak istedim buraya da 😢