Merhaba güzel anneler birşey soracaktım tuhaf gelebilir belki siz ama meraktan soracam ya normalde asla adet düzensizliğim olmazdı yani herzaman 2 gün erken olurdum asla geçikmem olmazdı ama dünde bugün de adet olmadım hamilelikten korkuyorum ama yok olmaz da diyorum acaba niye böyle oldu ya mevsim değişikliğinden dolayımı bilmiyorum yaa😣sizinde başınıza geliyormu böyle