Asenam16 bebeğiniz hâlâ çok küçük, içinize sinmesi açısından bir hocaya götürüp usulüne uygun şekilde ismini okumasını rica edebilirsiniz 😊 post sahibinin sorduğu soruda konulan iki isimden birini kullanmama durumu vardı, yani her halükarda diğer ismini kullanmaya devam ettiklerinden ona bu tercihi sunma gereği görmemiştim, ama sizin için böylesi çok daha güzel olur 😊🌺