dadaskizi Kızlar Çarşamba günü biyopsi oldu oğlum , fakat şişme var kızarma falan normal mi bilemedim bize bişey demediler bu konu da hastanede telaş içindeyim biraz , bı fikri olan varmı
mmssmm dadaskizi annem yakın zamanda biyopsi oldu, şişti doğru hatırlıyosam. acile gitti. ters hareket yapmış ya da üzerine yatmış olabilirsin dediler. yine de sabaha kadar beklettiler. doktora götürün isterseniz ultrasonla bakıyorlar zaten.