Ayse252125 yani yaşamayan bilemez tabi bazı bebekler memeyi hiç bırakmıyorlar bıraktığı anda uyanıyolar falan ama bu konuda gerçek bi uzmandan yardım almak gerekir. Instagram’da birine denk gelmiştim. Kendisine uyku eğitmeni diyor. Videonun altına bi anne soru sormuş. “bebeğimi yatağa yatırınca ağlıyo kaç dakika ağlamasına izin veriyim 10-15 dakika?” Cevap daha da korkunç. kendini uzman ilan eden hiç bir eğitimi olmadığını düşündüğüm kişi bu anneye lütfen bebeğinizi ağlatmayın şöyle bi yöntem deneyin demek yerine “bu bebekten bebeğe değişir” demiş. Bebeği ağlatmayan, travmalara sebep olmayan yöntemler var. Ben de karşıyım uyku eğitimine. Hele ki doktor olmayıp kendi kendini bilir kişi ilan edenlere. Bebeğim benim kokumu istiyosa ne mutlu bana. Demek ki benim kollarımda huzurla uyuyo diye sevinirim. Zaten ne olursa olsun geçici bi süre.