asli_poyraz Hiperaktivite belirtileri 2 3 yaş civarında belli olur ama tanısı ilerleyen dönemde konur. İsterseniz bi pedagog ile bu konuyu görüşebilirsiniz.Bu bir eksiklik değil. Enerjik bi çocuğunuz var bu da normal birşey 💁♀️ Genelde enerjisini atacağı spor branşlarına yönlendirilir. Sizde maddi imkanınız yetiyorsa spor okullarına, yetmiyorsa da bir basketbol topu ile çevrenizde basketbol sahası olan bir park vb. Yerlere götürebilirsiniz. Böyle birşey için olumsuz düşünmeyin, sadece oğlunuzun hızına yetişemiyor gibi hissediyorsunuz ama şuanda aslında sizi yoran çevresinde O na zarar verecek şeylerden kendini koruyamama duygusu. Biraz büyüdüğünde enerjik bir çocuk dahi olsa temkinli hareket edecek inanın 🌼
Hastalık boyutu da oluyor ama çok farklı boyutlarda o, biraz araştırmanız sizi bu süreçte yönlendirir. Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu diye geçiyor. Ama bazı çocuklarda sadece hiperaktivite oluyor Bazılarında ikisi birden oluyor. İşte o zaman hastalık boyutu olabilir ama bunlar tedavisi olan, çözümü olan şeyler. Dediğim gibi önce tanı konması gerekir belki de bi kaç ay sonra düzelecek diyeceksiniz ki aa 2 yaş sendromuymuş yaşadıkları.
O. yüzden araştırmanız sizi olumlu anlamda yönlendirir