deniz-95 Sabahları arıyorsun günlük randevu veriyorlar her zaman bulamıyorum ama genelde bulunuyor. Tuvaletlerini hiç kullanmadım açıkçası direk yukarı çıkıyorum ama odası falan gayet güzel temiz herkes maskeli her yer dezenfekte ediliyor şardan daha iyi geldi bana en azından kalabalık değil