Kızlar bi ara bebeğim düzenli kilo alıyordu. Bu ara sabit kaldı. Acaba boyuna mı gitti? iki hafta önce aşı olduğumuzda 57 cm çıkmıştı boyu. Bugün ölçtük 60 cm. Kilo almayıp boyu uzamış olabilir mi? Kilo alımının yavaşlaması onunla alakalı olur mu sizce? Sürekli emiyor ve sütümde var yani. Beslenmeme de dikkat ediyorum kaliteli olması için. Şuan iki buçuk aylık 5,300 kg 60cm.